Didindami elektroninių paslaugų prieinamumą, didžiąją paslaugų dalį bankai perkelia į elektroninę erdvę, kur jos teikiamos kiaurą parą. Čia pasitarnauja infoterminalų sprendimas – jie projektuojami atsižvelgiant į unikalius klientų poreikius, į vieningą sistemą integruojant efektyviausiai uždavinį sprendžiančią pasaulinių gamintojų techninę bei programinę įrangą. 2020 m. „Novian Technologies“ įdiegtų ir prižiūrimų „Swedbank“ internetinio banko terminalų skaičius Baltijos šalyse viršijo 800.
Situacija
Skaitmenizacija įžengia į vis daugiau gyvenimo sričių, taip pat ir bankininkystę. Didindami elektroninių paslaugų prieinamumą, didžiąją paslaugų dalį bankai perkelia į elektroninę erdvę, kur jos teikiamos kiaurą parą. Klientai dėl kasdienių paslaugų į banko skyrius užsuka vis rečiau, o operacijas atlieka savarankiškai elektroninėje erdvėje.
Problema
Plečiantis elektroninėms banko paslaugoms, ilgainiui išryškėjo nauja problema. Dalis bankų klientų negali saugiai naudotis banko teikiamomis elektroninėmis paslaugomis per nuotolį, nes trūksta žinių, įgūdžių, įrangos ar interneto ryšio.
Sprendimas
Siekiant plėsti banko savitarnos galimybes, pasitarnauja modernūs infoterminalų sprendimai. „Novian Technologies“ (anksčiau veikė kaip BAIP) suteikia galimybę naudoti infoterminalus kaip paslaugą (angl. I-Kiosk as a service). Jos paketą sudaro infoterminalų kūrimo, projektavimo, instaliavimo ir nuolatinės priežiūros darbai, taip pat techninė bei programinė įranga.
Kartu su organizacija išanalizavus unikalius jos klientų poreikius, į vieningą sistemą integruojama efektyviausiai specifinį uždavinį sprendžianti pasaulinių gamintojų techninė bei programinė įranga.
Terminaluose integruotas sprendimas panaudojant kompanijų HP, „Dell“ ir „Microsoft“ techninę bei programinę įrangą, suteikia galimybę banko klientui greitai, patogiai ir saugiai naudotis savitarnos portalu, prisijungti prie banko internetinės paskyros. Pagal iš anksto sutartas paslaugos teikimo sąlygas, šie terminalai yra nuolat prieinami vartotojui.
Rezultatas
Infoterminalus naudojančios organizacijos didina interneto paslaugų prieinamumą. Plačiai išvystytas infoterminalų tinklas leidžia greitai, patogiai ir saugiai teikti savitarnos paslaugas. Taip užtikrinamas geresnis paslaugų prieinamumas, tad vartotojai dažniau jomis naudojasi. Svarbu ir tai, kad tinkamai prižiūrint infoterminalų tinklą, organizacija jam neturi skirti papildomų žmogiškųjų išteklių.
2015 metais įdiegusi 430 banko „Swedbank“ internetinio banko terminalų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, „Novian Technologies“ teikė ir integruotas jų aptarnavimo paslaugas. 2020 metais „Novian Technologies“ atnaujino šių terminalų techninį sprendimą, o prižiūrimų terminalų skaičius viršijo 800.