Kritinės IT infrastruktūros valdomos paslaugos

Teikiame kritinės IT infrastruktūros kūrimo, plėtros ir valdymo paslaugas. Užtikriname, kad kliento infrastruktūra būtų naudojama saugiai, našiai ir efektyviai.

Plačiau

Sprendimai pokyčiams

Kuriame IT sprendimus, jungiančius Jūsų organizacijai aktualias skaitmeninės transformacijos sritis.

Plačiau

Aplikacijos organizacijoms

Organizacijos spartesnei veiklai siūlome aplikacijas, kurios automatizuoja pasikartojančius procesus.

Plačiau

Dirbtinis intelektas

Dirbtinis intelektas (DI) – tai specialus algoritmas, kuriamas konkrečiai užduočiai spręsti ir procesams optimizuoti. Nuolat kuriami skaitmeniniai įrankiai padeda organizacijoms greičiau dirbti su informacija, prisideda prie verslo valdymo ir procesų optimizavimo.

Be to, šis įrankis pagerina bei paspartina analizę ir išteklių naudojimą, automatizuoja sudėtingus procesus.

Dažniausiai DI reiškia kompiuterio ar mašinos gebėjimą imituoti žmogaus proto galimybes – mokytis iš pavyzdžių ir patirties, atpažinti objektus, suprasti ir reaguoti į aplinką, priimti sprendimus, spręsti problemas.

Skirtingai nuo kitų algoritmų, dirbtinis intelektas mokosi iš savo „patirties“, todėl jo pateikti sprendimai ir veiksmai analogiškose situacijose skiriasi. Tinkamam ir maksimaliai efektyviam veikimui reikia aktualių duomenų, nes jie yra algoritmo pagrindas.

Veikdamas kitaip nei žmogaus smegenys bei pritaikytas konkrečiam uždaviniui ar uždavinių grupei spręsti, DI gali greičiau atskleisti rinkos spragas ir galimybes bei padėti pristatyti naujus produktus, paslaugas, kanalus bei verslo modelius tokiu greičiu ir kokybe, kokie anksčiau nebuvo įmanomi.

Besikeičiantis požiūris skatina klientus naudoti DI technologijas. Su juo susijusios sistemos kuriamos siekiant užtikrinti inovatyvumą, tobulinti bei automatizuoti veiklos procesus ir leisti darbuotojams užsiimti svarbesnėmis užduotimis, didelę dalį pasikartojančio ir mechaninio darbo atiduodant dirbtiniam intelektui.

Tai ypač svarbu organizacijoms, dirbančioms su dideliais kiekiais informacijos, nes joms reikia užtikrinti spartų tokios informacijos apdorojimą, vengti klaidų bei jų pasikartojimo.

Dirbtinis intelektas leidžia teikti ir aukštos kokybės klientų aptarnavimą 24/7 principu – t. y. spręsti problemas ir teikti klientams paslaugas realiu laiku galima 24 valandas per parą ir septynias dienas per savaitę.

Tokiu būdu DI algoritmai kuria pokyčius įmonėse ir padeda teikti kokybiškesnes paslaugas, o jo panaudojimas yra toks įvairus, kad bene svarbiausias dalykas, ko reikia – tai idėja, kur reikia paspartinti darbą, nepriklausomai nuo srities.

Dirbtinis intelektas yra taikomas įvairiose organizacijų veiklos srityse: ateities įvykiams, pavyzdžiui, paklausai, pardavimams, priežiūros poreikiui prognozuoti, sprendimams priimti, didiesiems duomenims vizualizuoti ir analizuoti, klientams segmentuoti, dinaminei kainodarai sudaryti, kreditingumui vertinti, rekomendacinėms sistemoms, klientų aptarnavimui ar tiekimo grandinei planuoti bei automatizuoti.

Mūsų naudojamos technologijos:

  • „Python“;
  • „Anaconda“;
  • „Tensorflow“;
  • „Scikit Learn“
  • „Open Data Hub“.