Bendrovė BAIP įgijo KYOCERA „Black Belt“ serviso partnerystės statusą ir tapo lyderiaujančiu autorizuotu KYOCERA biuro įrangos techninio aptarnavimo centru Lietuvoje. BAIP šiuo metu yra vienintelė organizacija Lietuvoje, įgijusi tokio lygmens KYOCERA serviso partnerystę.
„Japoniškų įrenginių kokybė bei patvarumas vertinami visame pasaulyje. KYOCERA įrangos pardavimai užima lyderiaujančias pozicijas daugelyje mūsų regiono šalių, pavyzdžiui, Vokietijoje KYOCERA yra absoliutus rinkos lyderis. Baltijos šalyse ir Lietuvoje KYOCERA užima stiprias pozicijas, tačiau nėra tarp prekybos lyderių ir to priežastis, mūsų vertinimu, yra profesionalaus techninio aptarnavimo regione stoka. Užsibrėžėme tikslą tapti aukščiausio lygio KYOCERA įrenginių serviso partneriu Baltijos šalyse ir suteikti KYOCERA įrangos pirkėjams greitą aptarnavimą, aiškiai apibrėžtus įsipareigojimus ir aukštą aptarnavimo kokybę ir kultūrą. Prognozuojame, kad dėl kokybiško aptarnavimo paslaugų atsiradimo KYOCERA įrangos populiarumas, jos pardavimai ir laimingų klientų skaičius nuo šiol sparčiai augs“, komentavo BAIP bendrovės generalinis direktorius Gytis Umantas.
Oficialiu KYOCERA partneriu, visose trijose Baltijos šalyse įgaliotu prekiauti, diegti bei teikti ilgalaikę priežiūrą KYOCERA sprendimams, BAIP tapo 2018-ų metų pradžioje.
KYOCERA siūlomi įrenginiai yra kokybiški ir patvarūs, ekonomiški ir patogūs naudoti įvairaus dydžio organizacijose: smulkiose ir vidutinėse įmonėse, dideliuose biuruose. KYOCERA nuolat investuoja į naujus technologinius sprendimus, kurie leidžia biuro įrangą naudoti efektyviau ir patogiau.
KYOCERA taip pat siūlo platų programinių sprendimų spektrą, kurie leidžia centralizuotai valdyti techninę įrangą, užtikrinti saugų ir konfidencialų spausdinimą.