Laikui bėgant taikomųjų programų kompleksiškumas tik augs, kartu augs ir jūsų organizacijos lūkesčiai – norėsis gauti daugiau naudos iš sukaupiamų duomenų, didesnės tarpusavio integracijos ir spartesnio veikimo. Organizacijai augant, plečiant veiklas ar kaip tik, atskiriant skirtingus veiklos profilius, tai turės įtakos ir taikomųjų programų kompleksiškumui. Kažkada tik „tam kartui“ priimti taktiniai sprendimai įsitvirtins ir taps ašimi, ant kurios, kaip konstruktoriaus detalės, klijuojami nauji sprendimai. Tokioje margoje IT infrastruktūroje kritiniu veiksniu taps skirtingų komponentų tarpusavio sąveika ir tai, kaip lengvai turimais duomenimis jie galės dalintis su išoriniais šaltiniais – pavyzdžiui, organizacijomis–partnerėmis.
Jau dabar daugelis taikomųjų programų yra atnaujinamos beveik kasdien ir beveik nepastebimai paprastam vartotojui. Gamintojams vis labiau spaudžiant diegti visus atnaujinimus ir palaipsniui pereiti prie jų siūlomų naujų technologijų bei reguliariai nutraukiant senesnių versijų palaikymą, taikomųjų programų priežiūra taps sudėtingesne ir vargiai suvaldoma be papildomų įrankių pagalbos.
Trečiasis didėjančio kompleksiškumo laukas – pati organizacija. Keičiantis veiklos tikslams, didinant konkurencingumą ir našumą, iš IT bus tikimasi aktyvaus vaidmens padedant keistis ir gerinant veiklos kokybę. Net geriausia IT infrastruktūra, neatitinkanti organizacijos poreikių, bus mažai ko verta, todėl investuoti į jos lankstumo ir suvaldymo tobulinimą verta pradėti jau dabar.